Vaše Otázky na boty STEEL

Tu nájdete všetky odpoveďe na Vaše otázky

AKÁ JE CENA DORUČENIA?

Cena doručenia závií od Vášho výberu dopravcu pri objednávaní tovaru
AKO JE TOVAR ZASIELANÝ?
Tovar je zasielaný spoločnosťou Zásielkovňa, alebo GLS, podľa toho aký spôsob doručenia si vyberiete. Po zabalení tovaru v centrálnom sklade obdržíte e-mailom podrobné informácie o doručení a možnosti sledovania zásielky.

 

AKÉ SÚ MOŽNOSTI PLATBY?

 

a) platba dobierkou, - objednávku uhradíte pri prevzatí kuriérovi
b) PayPal
c) eCard - rychlá platba kartou
d) platba na bankový účet

 

AKÁ JE ZÁRUČNÁ DOBA?

 

Lehota na uplatnenie reklamácie na všetky u nás zakúpené modely topánok je 24 mesiacov.

 

MUSIA TOPÁNKY VYDRŽAŤ POČAS CELEJ ZÁRUČNEJ DOBY?  

 

Záručná doba a životnosť tovaru sú rôzne pojmy. Životnosť tovaru je daná okrem iného aj spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť zhodná so záručnou dobou. Napríklad pri intenzívnom používaní sa obuv opotrebuje rýchlejšie ako pri občasnom použití – životnosť podrážky a tým aj obuvi je v tomto prípade kratšia ako záručná doba. Takisto nedostatočná údržba alebo používanie k nevhodnému účelu podstatne znižuje ich životnosť.

 

JE VŠETOK TOVAR DOSTUPNÝ IHNEĎ?

 

Všetok tovar, ktorý je možné vložiť do košíka je ihneď dostupný. Ak to nie je možné znamená to, že tovar momentálne nie je skladom.

 

DORUČUJETE TOVAR AJ DO INÝCH KRAJÍN ?

 

Áno sme schopní doručiť tovar do akejkoľvek krajiny na svete. Pre jednotlivé oblasti vyberte svoj jazyk na titulnej stránke.

 

MÔŽEM OBUV STEEL VRÁŤIŤ KEĎ MI NESEDIA, ALEBO MÁM INÉ VÝHRADY? 

 

Tovar môžete vrátiť, alebo vymeniť do 30 dní nepoužité a v pôvodnom balení. Podrobnosti a ďalší postup nájdete tu.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI REKLAMÁCII?

 

Všetky informácie ohľadne reklamácií a vrátenia tovaru nájdete v tomoto oddelení Vrátenie Tovaru a Reklamácie.

 

 

MUSÍM OBUV REKLAMOVAŤ IHNEĎ PO OBJAVENÍ VÝROBNEJ CHYBY?


Reklamáciu je nutné uplatniť okamžite ako sa problém objaví. Prípadné meškanie reklamácie može pri pokračovaní užívania spôsobiť prehĺbenie chyby a môže byť dôvodom k odmietnutiu reklamácie.

 

 

MÁTE DALŠIE OTÁZKY? 

 

Položte nám akúkoľvek otázku a my Vám hneď odpovieme.

Steel Shoes&Boots 2020 všetky práva vvhradené

odkaz

odkaz

odkaz

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info.